Journal archive for Google Scholar Robot!

Strategic Studies in Petroleum and energy Industry

فصلنامه مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي



Volume 15, Number 58 (2023-12)


Designing the optimal model of public relations management of the Ministry of Oil for the implementation of resistance economy policies
طراحی مدل مطلوب مدیریت روابط عمومی وزارت نفت برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Structural-interpretive modeling of affecting-factors the alignment of Macro-Strategies in improving organizational performance
مدل‌سازی ساختاری ـ تفسیری عوامل مؤثر بر هم‌سویی استراتژی‌های کان در ارتقای عملکرد سازمان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Analyzing the role of ethical leadership on cynicism and organizational citizen behavior through of organizational identity and leader-member exchange (case study: Iranian Gas Transmission Company District-2)
تحلیل نقش رهبری اخلاقی بر بدبینی و رفتار شهروندی سازمانی از طریق هویت‌سازمانی و مبادله رهبر ـ عضو (موردمطالعه: شرکت منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Designing a model of a Digital Human Resources Management in the Country's Gas refineries (Case Study of South Pars Gas Complex)
طراحی مدل مدیریت منابع انسانی دیجیتال در پالایشگاههای گاز کشور (مطالعه موردی مجتمع گاز پارس جنوبی)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Designing a work-life balancing model for National Iranian Gas Company employees
طراحی مدل متعادلسازی کار و زندگی کارکنان شرکت ملی گاز ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Identifying knowledge gaps in organizational restructuring projects (Case study: Oil refining companies)
شناسایی شکاف‌های دانشی در پروژه‌های تجدید ساختار سازمانی (مطالعۀ موردی: شرکت‌های پالایش نفت)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating the impact of Jihadi management dimensions with Islamic criteria on the effectiveness of the organization (Case study of Kerman Oil Products Distribution Company)
بررسی تأثیر ابعاد مدیریت جهادی با رویکرد معیارهای اسلامی بر اثربخشی سازمان (مطالعه موردی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کرمان)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Presentation of organizational productivity measurement model (Case study of National Iranian Oil Company)
ارائه مدل سنجش بهره‌وری سازمانی (مطالعۀ موردی شرکت ملی نفت ایران)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Designing a model of influencing factors on succession management in the National Iranian South Oilfield Company (NISOC)
طراحی الگوی عوامل اثرگذار بر مدیریت جانشین‌پروری در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Analysis of the impact of technology transfer methods on the absorption capacity of Iran's exploration and production companies (E&P)
تحلیل تأثیر روش‌‌های انتقال فناوری بر ظرفیت جذب شرکت‌های اکتشاف و تولید ایران (E&P)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Identifying the lived experience of National Iranian South Oil Company managers of organizational structure changes
شناسایی تجربه زیستی مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از تغییرات ساختار سازمانی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Developing a managerial model of wisdom: Qualitative analysis on an implicit theory of employees
طراحی مدل خرد مدیریتی: تحلیل کیفی بر نظریه ضمنی کارکنان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Capability development model for commercialization and technology transfer in Iran's oil and gas industry
مدل توسعۀ قابلیت تجاری‌سازی و انتقال تکنولوژی در صنعت نفت و گاز ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles