[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات آماده انتشار::
فرم ها و دستورالعمل ها::
لینک های مفید::
::
آمار نشریه
آمار نشریه
..
اصول اخلاقی نشریه
اصول اخلاقی نشریه
..
کمیته اخلاق نشر (COPE)
این نشریه از قوانین کمیته اخلاق نشر(COPE) پیروی می کند.
..
پیشگیری از تقلب در آثار علمی
نویسندگان این فصلنامه ملزم به استفاده از سامانه مشابه یاب سمیم نور  می باشند.
راهنمای سامانه سمیم نور
..
فهرست نمایه های نشریه
نمایه شده در  ISC
نمایه شده در magiran
نمایه شده در SID
Citation Indices from GS

AllSince 2019
Citations431368
h-index98
i10-index75
">نمایه شده در گوگل اسکولار

 
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: سال 15، شماره 57 - ( 6-1402 ) ::
جلد 15 شماره 57 صفحات 116-99 برگشت به فهرست نسخه ها
ارائۀ الگوی بهینۀ فروش مبتنی بر برنامه‌ریزی منابع سازمانی در صنعت پتروشیمی
عبدالکریم محمدی زاده1 ، مرتضی ملکی مین‌باش زرگاه 2، اوژن کریمی3
1- گروه مدیریت بازرگانی و بازاریابی، واحد ابهر، دانشگاه آزاد اسلامی، ابهر، ایران
2- دانشیار، گروه مدیریت بازرگانی، دانشکدۀ اقتصاد، مدیریت و علوم اداری، دانشگاه سمنان، سمنان، ایران ، mmaleki80@semnan.ac.ir
3- استادیار، گروه مدیریت، دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
چکیده:   (314 مشاهده)
پژوهش حاضر مبتنی بر فلسفۀ تجربه‌گرایانه و با رویکرد استقرایی انجام شده است. از منظر هدف نیز یک پژوهش اکتشافی و با روش تحقیق آمیخته صورت گرفته است. جامعۀ آماری مدیران صنعت پتروشیمی است. نمونه‌گیری به روش غیر احتمالی و  هدفمند و ابزار گردآوری داده‌ها مصاحبه و پرسشنامه است. جهت تحلیل مصاحبه‌های تخصصی، روش داده بنیاد و شاخص‌های شناسایی‌شده با روش دلفی فازی اعتبارسنجی شده است. تحلیل داده‌های پژوهش در فاز کیفی با نرم‌افزار مکس کیو دی آ و در فاز کمّی با نرم‌افزار متلب انجام‌ شده است. نتایج نشان داده است صنعت پتروشیمی می‌تواند از طریق برنامه‌ریزی استراتژیک و رهبری سازمانی سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان را در جهت تحقق اهداف مدیریت تحول سازمانی سوق دهد. این تحولات بنیادین در صنعت موجب همگامی با تغییرات محیط و از طرفی به مشتری‌گرایی و کسب مزیت رقابتی منجر و درنهایت دستیابی به الگوی بهینۀ فروش در صنعت پتروشیمی میسر خواهد شد.
 
واژه‌های کلیدی: برنامه‌ریزی منابع سازمان، بهینه‌سازی فروش، روش داده بنیاد، رویکرد آمیخته، صنعت پتروشیمی، همگامی
متن کامل [PDF 702 kb]   (212 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مديريت
دریافت: 1401/5/1 | پذیرش: 1401/6/22 | انتشار: 1402/6/10
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Mohammadizadeh A, Maleki Minbash Zargah M, Karimi O. Presentation of Sales Optimum Pattern, Based on Enterprise Resource Planning in the Petrochemical Industry. Strategic studies in the oil and energy industry 2023; 15 (57) :99-116
URL: http://iieshrm.ir/article-1-1529-fa.html

محمدی زاده عبدالکریم، ملکی مین‌باش زرگاه مرتضی، کریمی اوژن. ارائۀ الگوی بهینۀ فروش مبتنی بر برنامه‌ریزی منابع سازمانی در صنعت پتروشیمی. مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي. 1402; 15 (57) :99-116

URL: http://iieshrm.ir/article-1-1529-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
سال 15، شماره 57 - ( 6-1402 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي Strategic Studies in Petroleum and energy Industry
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4639