[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات آماده انتشار::
فرم ها و دستورالعمل ها::
لینک های مفید::
::
آمار نشریه
آمار نشریه
..
اصول اخلاقی نشریه
اصول اخلاقی نشریه
..
کمیته اخلاق نشر (COPE)
این نشریه از قوانین کمیته اخلاق نشر(COPE) پیروی می کند.
..
پیشگیری از تقلب در آثار علمی
نویسندگان این فصلنامه ملزم به استفاده از سامانه مشابه یاب سمیم نور  می باشند.
راهنمای سامانه سمیم نور
..
فهرست نمایه های نشریه
نمایه شده در  ISC
نمایه شده در magiran
نمایه شده در SID
Citation Indices from GS

AllSince 2019
Citations453394
h-index98
i10-index87
">نمایه شده در گوگل اسکولار

 
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: سال 15، شماره 57 - ( 6-1402 ) ::
جلد 15 شماره 57 صفحات 60-41 برگشت به فهرست نسخه ها
طراحی الگوی بهبود تمایل به ادامۀ خدمت کارکنان در شرکت ملی گاز ایران
ولی‌الله دینی1 ، مجتبی رمضانی 2، سید عبدالله حجتی3 ، نادر بهلولی4 ، یوسف بیک زاده5
1- دانشجوی دکتری مدیریت دولتی ، گروه مدیریت ، واحد بناب ، دانشگاه آزاد اسلامی ، بناب ، ایران
2- دانشیار گروه مدیریت بازرگانی ، واحد بناب ، دانشگاه آزاد اسلامی ، بناب ، ایران ، dmramazani@gmail.com
3- استادیار گروه مدیریت آموزشی ، واحد بناب ، دانشگاه آزاد اسلامی، بناب ، ایران
4- استادیار گروه مدیریت، واحد تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی، تبریز، ایران
5- استادیار گروه مدیریت، واحد بناب، دانشگاه آزاد اسلامی، بناب، ایران
چکیده:   (754 مشاهده)
پژوهش حاضر در راستای تدوین مدلی جهت بررسی عوامل مؤثر بر تمایل به ادامه خدمت کارکنان در شرکت ملی گاز ایران انجام گرفته است. به این منظور از دو روش تحقیق کیفی و کمّی بهره گرفته شده است. این تحقیق بنا به هدف بنیادین آن پژوهشی کاربردی، از نظر ماهیت، پیمایشی و از نظر پارادایمی، جزو پژوهش‌های ترکیبی ـ اکتشافی است. در بخش کیفی با استفاده از روش اکتشافی داده‌بنیان مؤلفه‌های بهبود تمایل به ادامه خدمت کارکنان و عوامل مؤثر بر آن مشخص شده و در بخش کمّی داده‌های حاصله از طریق تحقیق توصیفی ـ پیمایشی مورد ارزیابی قرار داده شده است. مدل حاصل از تحلیل کیفی با استفاده از ابزارهای رویکرد مدل معادلات ساختاری پایش شده و معلوم شد که انتخاب مفاهیم، ابعاد و شاخص­ها از دقت بالایی برخوردار بوده و می­تواند چارچوب مناسبی را برای تدوین سند چشم‌انداز صنعت گاز جمهوری اسلامی ایران فراهم نماید.
واژه‌های کلیدی: منابع انسانی، انگیزه، تمایل به ادامه خدمت کارکنان، شرکت ملی گاز ایران
متن کامل [PDF 1047 kb]   (381 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مديريت
دریافت: 1401/8/8 | پذیرش: 1401/12/6 | انتشار: 1402/6/10
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

dini V, ramazani M, Hojati S A, Bohlooli N, Beighzadeh Y. Developing a model of employee’s intention to stay at their work in National Iranian Gas Company. Strategic studies in the oil and energy industry 2023; 15 (57) :41-60
URL: http://iieshrm.ir/article-1-1526-fa.html

دینی ولی‌الله، رمضانی مجتبی، حجتی سید عبدالله، بهلولی نادر، بیک زاده یوسف. طراحی الگوی بهبود تمایل به ادامۀ خدمت کارکنان در شرکت ملی گاز ایران. مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي. 1402; 15 (57) :41-60

URL: http://iieshrm.ir/article-1-1526-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
سال 15، شماره 57 - ( 6-1402 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي Strategic Studies in Petroleum and energy Industry
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4657