[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات آماده انتشار::
فرم ها و دستورالعمل ها::
لینک های مفید::
::
آمار نشریه
آمار نشریه
..
اصول اخلاقی نشریه
اصول اخلاقی نشریه
..
کمیته اخلاق نشر (COPE)
این نشریه از قوانین کمیته اخلاق نشر(COPE) پیروی می کند.
..
پیشگیری از تقلب در آثار علمی
نویسندگان این فصلنامه ملزم به استفاده از سامانه مشابه یاب سمیم نور  می باشند.
راهنمای سامانه سمیم نور
..
فهرست نمایه های نشریه
نمایه شده در  ISC
نمایه شده در magiran
نمایه شده در SID
Citation Indices from GS

AllSince 2019
Citations472411
h-index98
i10-index87
">نمایه شده در گوگل اسکولار

 
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: سال 8، شماره 29 - ( 9-1395 ) ::
جلد 8 شماره 29 صفحات 166-143 برگشت به فهرست نسخه ها
سنجش میزان رضایت شغلی کارکنان شرکت ملی نفت ایران بر اساس الگوی"Hay"
مهدی ابراهیمی بلانی1 ، سعید شهباز مرادی2 ، زهرا کروبی 3
1- دانشگاه، ایران
2- دانشگاه تهران
3- دانشگاه، ایران ، zkaroubi@gmail.com
چکیده:   (4720 مشاهده)

هدف از اجرای این پژوهش سنجش میزان رضایت شغلی شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران و واحدهای ستادی آن بر اساس مدل رضایت شغلی «هی» بوده است. این پژوهش در سال 1391 انجام‌شده و جامعه آماری پژوهش کلیه کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی واحدهای ستادی شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران بودند که از میان آن‌ها 5093 نفر با استفاده از روش نمونه‌گیری طبقه‌ای انتخاب‌شده‌اند. ابزار پژوهش، پرسشنامه رضایت شغلی «هی» بوده و داده‌های گردآوری‌شده از طریق محاسبه میانگین آزمون فریدمن جهت مقایسه و رتبه‌بندی هریک از ابعاد رضایت شغلی مورد تحلیل قرار گرفتند. از آزمون‌های کروسکال والیس و یومن ویتنی جهت مقایسه  رضایت شغلی گروه‌های جمعیت شناختی استفاده شد. نتایج به‌دست‌آمده حاکی از رتبه‌بندی شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت و واحدهای ستادی بر اساس میزان رضایت شغلی آن‌ها می‌باشد. هم‌چنین میزان رضایت از ابعاد و مؤلفه‌های موردسنجش در داخل هر یک از شرکت‌ها نیز رتبه‌بندی شده‌اند

واژه‌های کلیدی: رضایت شغلی، شرکت ملی نفت ایران، مدل هی
متن کامل [PDF 830 kb]   (1491 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مديريت
دریافت: 1392/12/15 | پذیرش: 1396/2/3 | انتشار: 1396/4/14
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Ebrahimi Balani M, Shahbazmoradi S, karoubi Z. Measuring National Iranian Oil Company employees’ job satisfaction based on “HAY” Model Measuring National Iranian Oil Company employees’ job satisfaction based on “HAY” Model . Strategic studies in the oil and energy industry 2016; 8 (29) :143-166
URL: http://iieshrm.ir/article-1-67-fa.html

ابراهیمی بلانی مهدی، شهباز مرادی سعید، کروبی زهرا. سنجش میزان رضایت شغلی کارکنان شرکت ملی نفت ایران بر اساس الگوی"Hay". مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي. 1395; 8 (29) :143-166

URL: http://iieshrm.ir/article-1-67-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
سال 8، شماره 29 - ( 9-1395 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي Strategic Studies in Petroleum and energy Industry
Persian site map - English site map - Created in 0.09 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4660