[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات آماده انتشار::
فرم ها و دستورالعمل ها::
لینک های مفید::
::
آمار نشریه
آمار نشریه
..
اصول اخلاقی نشریه
اصول اخلاقی نشریه
..
کمیته اخلاق نشر (COPE)
این نشریه از قوانین کمیته اخلاق نشر(COPE) پیروی می کند.
..
پیشگیری از تقلب در آثار علمی
نویسندگان این فصلنامه ملزم به استفاده از سامانه مشابه یاب سمیم نور  می باشند.
راهنمای سامانه سمیم نور
..
فهرست نمایه های نشریه
نمایه شده در  ISC
نمایه شده در magiran
نمایه شده در SID
Citation Indices from GS

AllSince 2020
Citations548441
h-index108
i10-index107
">نمایه شده در گوگل اسکولار

 
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: سال 17، شماره 66 - ( 7-1404 ) ::
جلد 17 شماره 66 صفحات 202-185 برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی راهبردهای موفقیت در بازاریابی تداوم کسب‌وکار در صنعت گاز: رویکرد کیفی و کمی
مهدی یوسفی1 ، فرشته لطفی ‌زاده2 ، حمید سعیدی3 ، محمدحسن بهزادی4
1- دانشجوی دکتری تخصصی، گروه مدیریت بازرگانی، واحد امارات، دانشگاه آزاد اسلامی، دبی، امارات متحده عربی،
2- استادیار گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، زنجان، ایران، ، Lotfizadeh1981@gmail.com
3- استادیار گروه مدیریت بازرگانی، واحد یادگار امام خمینی (ره) شهر ری، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران.
4- دانشیار گروه آمار، دانشکده علوم و فناوری‌های همگرا، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران،
چکیده:   (14 مشاهده)
پژوهش حاضر به طراحی مدل بازاریابی تداوم کسب‌وکار در صنعت گاز در شرایط عدم قطعیت پرداخته و به روش‌های توسعه‌ای و کاربردی انجام شده است. این مطالعه شامل دو مرحله کیفی و کمی است. در مرحله کیفی، با 17 خبره در حوزه انرژی مصاحبه شد و در مرحله کمی، مدل اولیه با استفاده از پرسشنامه و مدل‌سازی معادلات ساختاری تأیید گردید. حجم نمونه شامل 384 کارشناس صنعت گاز بود. یافته‌ها نشان دادند که در شرایط علی، الزامات محیط کسب‌وکار، الزام‌های زیست‌محیطی، عدم تناسب قوانین و ریسک‌های استخراج تأثیرگذار هستند. در شرایط مداخله‌گر، توانایی تأمین زیرساخت‌ها و موانع ساختاری مورد بررسی قرار گرفتند. در نهایت، سه راهبرد کلیدی شامل توسعه تعاملات بین‌المللی، تکیه بر توانایی‌های داخلی و بهبود حکمرانی شناسایی و پیامدهای آن‌ها در مقابل عدم قطعیت، مانند توسعه اقتصادی و گسترش فناوری‌ها بررسی شدند.
 
واژه‌های کلیدی: بازاریابی، تداوم کسب‌وکار، شرایط عدم قطعیت، صنعت گاز.
متن کامل [PDF 791 kb]   (23 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مديريت
دریافت: 1403/8/2 | پذیرش: 1403/10/3 | انتشار: 1404/7/10
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Yousefi M, Lotfizadeh F, Saeedi H, Behzadi M H. Analyzing Success Strategies in Business Continuity Marketing in the Gas Industry: A Qualitative and Quantitative Approach. Strategic studies in the oil and energy industry 2025; 17 (66) :185-202
URL: http://iieshrm.ir/article-1-1851-fa.html

یوسفی مهدی، لطفی ‌زاده فرشته، سعیدی حمید، بهزادی محمدحسن. بررسی راهبردهای موفقیت در بازاریابی تداوم کسب‌وکار در صنعت گاز: رویکرد کیفی و کمی. مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي. 1404; 17 (66) :185-202

URL: http://iieshrm.ir/article-1-1851-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
سال 17، شماره 66 - ( 7-1404 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي Strategic Studies in Petroleum and energy Industry
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4722