[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات آماده انتشار::
فرم ها و دستورالعمل ها::
لینک های مفید::
::
آمار نشریه
آمار نشریه
..
اصول اخلاقی نشریه
اصول اخلاقی نشریه
..
کمیته اخلاق نشر (COPE)
این نشریه از قوانین کمیته اخلاق نشر(COPE) پیروی می کند.
..
پیشگیری از تقلب در آثار علمی
نویسندگان این فصلنامه ملزم به استفاده از سامانه مشابه یاب سمیم نور  می باشند.
راهنمای سامانه سمیم نور
..
فهرست نمایه های نشریه
نمایه شده در  ISC
نمایه شده در magiran
نمایه شده در SID
Citation Indices from GS

AllSince 2020
Citations533415
h-index98
i10-index97
">نمایه شده در گوگل اسکولار

 
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: سال 17، شماره 65 - ( 4-1404 ) ::
جلد 17 شماره 65 صفحات 194-167 برگشت به فهرست نسخه ها
آسیب‌شناسی نظام نظرسنجی ذینفعان (مورد مطالعه: شرکت گاز استان یزد)
مهدی سبک رو1 ، مهسا شاهرخی قهفرخی2 ، مریم احمدی زهرانی3
1- دانشیار گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری، دانشگاه یزد، یزد، ایران. ، msabokro@yazd.ac.ir
2- دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری، دانشگاه یزد، یزد، ایران.
3- استادیار گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری، دانشگاه یزد، یزد، ایران.
چکیده:   (5 مشاهده)
هدف پژوهش حاضر آسیب‌شناسی نظام نظرسنجی ذینفعان شرکت گاز استان یزد است. روش‌شناسی این پژوهش از نوع کیفی با رویکرد اکتشافی‌ می‌باشد. شیوه‌ای که برای نمونه‌گیری این پژوهش برگزیده شد، نمونه‌گیری قضاوتی و یا هدفمند است که با این روش 11 تن از خبرگان از جمله مدیران و کارکنان شرکت گاز به­عنوان نمونه انتخاب شدند و با آن‌ها مصاحبه‌ی نیمه‌ساختاریافته انجام شد. پس از انجام مصاحبه، تجزیه‌وتحلیل داده‌های حاصل از آن با استفاده از روش تحلیل تم انجام شد که 245 کد اولیه در قالب 28 تم فرعی و 7 تم اصلی و نهایی استخراج شد. درنهایت، در این پژوهش هفت تم اصلی از جمله؛ دید منفی ذینفعان به نظرسنجی، توجه ناکافی شرکت به نظرسنجی، همکاری ضعیف ذینفعان در پاسخ‌دهی، ضعف زیرساخت‌های شرکت، ضعف زیرساخت نظرسنجی، عوامل بیرونی مؤثر بر شرکت، عدم کاربردی بودن تحلیل‌ها را تحت عنوان آسیب‌های نظام نظرسنجی شرکت‌ گاز استان یزد شناسایی و بیان نمود که نتایج این پژوهش می‌تواند برای بهبود فرایند نظرسنجی در سازمان حائز اهمیت باشد.
 
واژه‌های کلیدی: آسیب‌شناسی، ذینفعان، سیستم نظرسنجی، تحلیل تم، شرکت گاز استان یزد.
متن کامل [PDF 1125 kb]   (2 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مديريت
دریافت: 1403/1/15 | پذیرش: 1403/9/10 | انتشار: 1404/4/10
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Sabokro M, Shahrokhi Ghahfarrokhi M, Ahmadi Zahrani M. Stakeholder Survey System Pathology (Case Study of Yazd Gas Company). Strategic studies in the oil and energy industry 2025; 17 (65) :167-194
URL: http://iieshrm.ir/article-1-1808-fa.html

سبک رو مهدی، شاهرخی قهفرخی مهسا، احمدی زهرانی مریم. آسیب‌شناسی نظام نظرسنجی ذینفعان (مورد مطالعه: شرکت گاز استان یزد). مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي. 1404; 17 (65) :167-194

URL: http://iieshrm.ir/article-1-1808-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
سال 17، شماره 65 - ( 4-1404 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي Strategic Studies in Petroleum and energy Industry
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4714