[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات آماده انتشار::
فرم ها و دستورالعمل ها::
لینک های مفید::
::
آمار نشریه
آمار نشریه
..
اصول اخلاقی نشریه
اصول اخلاقی نشریه
..
کمیته اخلاق نشر (COPE)
این نشریه از قوانین کمیته اخلاق نشر(COPE) پیروی می کند.
..
پیشگیری از تقلب در آثار علمی
نویسندگان این فصلنامه ملزم به استفاده از سامانه مشابه یاب سمیم نور  می باشند.
راهنمای سامانه سمیم نور
..
فهرست نمایه های نشریه
نمایه شده در  ISC
نمایه شده در magiran
نمایه شده در SID
Citation Indices from GS

AllSince 2020
Citations483391
h-index98
i10-index87
">نمایه شده در گوگل اسکولار

 
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: سال 16، شماره 62 - ( 8-1403 ) ::
جلد 16 شماره 62 صفحات 178-151 برگشت به فهرست نسخه ها
طراحی الگوی تجربه دیجیتال سازمانی کارکنان و اعتبارسنجی آن در شرکت ملی نفت ایران
زینب خطی 1، محمد محمدی2 ، حمید رضایی‌فر2 ، حسین حکیم ‌پور2
1- دانشجوی دکتری،گروه مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند، بیرجند، ایران ، zeinabkhatty@gmail.com
2- استادیار، گروه مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند، بیرجند، ایران
چکیده:   (139 مشاهده)
تحقیق حاضر با هدف ارائه مدلی برای تجربه دیجیتال کارکنان انجام شده است. این پژوهش ‌با رویکرد کیفی و با بهره‏گیری از روش نظریه‏پردازی داده‏بنیاد اجرا شده است. مشارکت‌کنندگان مرحله کیفی پژوهش شامل 16 نفر از خبرگان دانشگاهی و متخصصان در حوزه مدیریت منابع انسانی و فناوری اطلاعات بوده که با روش نمونه‌گیری هدفمند انتخاب شده‌اند. داده‌های این مرحله به کمک مصاحبه نیمه‏ساختاریافته گردآوری و در چارچوب رویکرد نظام‏مند استراوس و کوربین با استفاده از روش کدگذاری باز، محوری و گزینشی تحلیل شده‌اند. در این پژوهش تجربه‌ دیجیتال ‌سازمانی کارکنان، به‌عنوان مقوله‌ محوری متشکل از تجربه شناختی، احساسی و ادراکی در نظر گرفته شد. یافته‌های تحقیق نشان دادند که الزامات محیطی، فناوری و نهادی شرایط علّی این تجربه محسوب می‌شوند. از سوی دیگر، اپیدمی کرونا و مقوله‌های مرتبط با عوامل علّی، عوامل، راهبردها و پیامدها نیز شناسایی شدند و روابط میان آن‌ها نشان داده شده است
واژه‌های کلیدی: عصر دیجیتال، تحول دیجیتال، تجربه دیجیتال سازمانی کارکنان، شرکت ملی نفت ایران
متن کامل [PDF 527 kb]   (61 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مديريت
دریافت: 1402/9/27 | پذیرش: 1402/10/6 | انتشار: 1403/8/10
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Khatty Z, Mohammadi M, Rezaiefar H, Hakimpour H. Design and Verification of a Digital Organizational Employee Experience Pattern in National Iranian Oil Company. Strategic studies in the oil and energy industry 2024; 16 (62) :151-178
URL: http://iieshrm.ir/article-1-1704-fa.html

خطی زینب، محمدی محمد، رضایی‌فر حمید، حکیم ‌پور حسین. طراحی الگوی تجربه دیجیتال سازمانی کارکنان و اعتبارسنجی آن در شرکت ملی نفت ایران. مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي. 1403; 16 (62) :151-178

URL: http://iieshrm.ir/article-1-1704-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
سال 16، شماره 62 - ( 8-1403 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي Strategic Studies in Petroleum and energy Industry
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4660