[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات آماده انتشار::
فرم ها و دستورالعمل ها::
لینک های مفید::
::
آمار نشریه
آمار نشریه
..
اصول اخلاقی نشریه
اصول اخلاقی نشریه
..
کمیته اخلاق نشر (COPE)
این نشریه از قوانین کمیته اخلاق نشر(COPE) پیروی می کند.
..
پیشگیری از تقلب در آثار علمی
نویسندگان این فصلنامه ملزم به استفاده از سامانه مشابه یاب سمیم نور  می باشند.
راهنمای سامانه سمیم نور
..
فهرست نمایه های نشریه
نمایه شده در  ISC
نمایه شده در magiran
نمایه شده در SID
Citation Indices from GS

AllSince 2020
Citations518398
h-index98
i10-index87
">نمایه شده در گوگل اسکولار

 
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: سال 16، شماره 61 - ( 4-1403 ) ::
جلد 16 شماره 61 صفحات 184-169 برگشت به فهرست نسخه ها
تأثیر تحول دیجیتال بر عملکرد نوآوری با نقش میانجی عوامل نوآوری
ابوالفضل روحانی1 ، الهام کشاورز2
1- مربی، گروه مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور، تهران، ایران ، dr.a.rohani@pnu.ac.ir
2- دانش‌ آموخته پسادکتری دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
چکیده:   (974 مشاهده)
هدف اصلی این پژوهش بررسی تأثیر تحول دیجیتال بر عملکرد نوآوری با نقش میانجی عوامل نوآوری است. پژوهش حاضر از منظر هدف، کاربردی و از لحاظ گردآوری داده توصیفی ـ پیمایشی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش شامل کارکنان شرکت پخش فرآورده‏های نفتی است که تعداد آن‏ها 150 نفر است. تعداد نمونه 108 نفر به ‏روش نمونه‏گیری تصادفی ساده انتخاب شده‏اند. داده‏های گردآوری شده با روش مدلسازی معادلات ساختاری با رویکرد حداقل مربعات جزئی مورد تجزیه‏وتحلیل قرار گرفت. یافته‏های تحقیق نشان می‏دهد که تحول دیجیتال بر عملکرد نوآوری، آگاهی از نوآوری و سرمایه‏گذاری در تحقیق و توسعه تأثیر دارد. آگاهی از نوآوری و سرمایه‏گذاری در تحقیق و توسعه بر عملکرد نوآوری‏ها تأثیر دارد. آگاهی از نوآوری و سرمایه‏گذاری در تحقیق و توسعه رابطه بین تحول دیجیتال و عملکرد نوآوری را میانجی‏گری می‏کند.
واژه‌های کلیدی: تحول دیجیتال، نوآوری، عملکرد نوآوری.
متن کامل [PDF 448 kb]   (510 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مديريت
دریافت: 1402/9/16 | پذیرش: 1402/12/7 | انتشار: 1403/4/1
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Rouhani A, Keshavarz E. The effect of digital transformation on innovation performance with the mediating role of innovation factors. Strategic studies in the oil and energy industry 2024; 16 (61) :169-184
URL: http://iieshrm.ir/article-1-1659-fa.html

روحانی ابوالفضل، کشاورز الهام. تأثیر تحول دیجیتال بر عملکرد نوآوری با نقش میانجی عوامل نوآوری. مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي. 1403; 16 (61) :169-184

URL: http://iieshrm.ir/article-1-1659-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
سال 16، شماره 61 - ( 4-1403 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي Strategic Studies in Petroleum and energy Industry
Persian site map - English site map - Created in 0.11 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4704