[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات آماده انتشار::
فرم ها و دستورالعمل ها::
لینک های مفید::
::
آمار نشریه
آمار نشریه
..
اصول اخلاقی نشریه
اصول اخلاقی نشریه
..
کمیته اخلاق نشر (COPE)
این نشریه از قوانین کمیته اخلاق نشر(COPE) پیروی می کند.
..
پیشگیری از تقلب در آثار علمی
نویسندگان این فصلنامه ملزم به استفاده از سامانه مشابه یاب سمیم نور  می باشند.
راهنمای سامانه سمیم نور
..
فهرست نمایه های نشریه
نمایه شده در  ISC
نمایه شده در magiran
نمایه شده در SID
Citation Indices from GS

AllSince 2020
Citations523402
h-index98
i10-index87
">نمایه شده در گوگل اسکولار

 
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: سال 12، شماره 48 - ( 3-1400 ) ::
جلد 12 شماره 48 صفحات 285-267 برگشت به فهرست نسخه ها
آسیب‌شناسیِ برگزاری دوره‌های آموزش الکترونیکی در شرکت ملی گاز ایران بر اساس مدل سه‌شاخگی
محمد جوادی‌پور1 ، فرزانه تاری2 ، میلاد بدری‌کوهی3
1- دانشیار گروه روش‌ها، برنامه‌های‌درسی و آموزشی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه تهران
2- دانشجوی دکتری برنامه‌ریزی‌درسی، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه تهران ، tari.farzane@ut.ac.ir
3- دانشجوی دکتری مکانیک، دانشکده مکانیک و مکاترونیک، دانشگاه صنعتی شاهرود
چکیده:   (1508 مشاهده)
آموزش الکترونیکی یکی از شیوه­ های نوین یادگیری در عصر حاضر است. بنابراین برای کارآمدی و استفاده بهینه از ظرفیت­ های آموزش الکترونیکی، باید آسیب‌های فراروی آن را شناسایی و رفع نمود. هدف پژوهش حاضر نیز شناسایی آسیب ­های برگزاری دوره­ های آموزش الکترونیکی در شرکت ملی گاز ایران بر اساس مدل سه‌شاخگی است. متناسب با این هدف، طرح پژوهش کیفی و از نوع پدیدارشناسی اتخاذ شد. شرکت­کنندگان در این پژوهش، مدیران و متصدیان فنی بخش ستاد شرکت ملی گاز بودند که به صورت هدفمند انتخاب شدند و اشباع نظری با مصاحبه نیمه­ساختاریافته با 10 نفر حاصل شد. یافته­ ها با استفاده از روش کدگذاری اشتراس و کوربین در دو سطح کدگذاریِ باز و محوری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. در مجموع، تعداد 15 مقوله که دربردارنده 50 مفهوم بود به‌عنوان اصلی‌ترین آسیب­ های فراروی برگزاریِ دوره ­های یادگیری الکترونیکی، در سه بخش فرایندی، ساختاری و محیطی استخراج شدند.
واژه‌های کلیدی: آسیب‌شناسی، آموزش الکترونیکی، مدل سه‌شاخگی، شرکت ملی گاز ایران
متن کامل [PDF 389 kb]   (844 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مديريت
دریافت: 1399/9/30 | پذیرش: 1399/12/20 | انتشار: 1400/3/31
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Javadipour M, Tari F, Badri Koohi M. Pathology of Holding E-learning Courses in the National Iranian Gas Company based on the three-branch model. Strategic studies in the oil and energy industry 2021; 12 (48) :267-285
URL: http://iieshrm.ir/article-1-1185-fa.html

جوادی‌پور محمد، تاری فرزانه، بدری‌کوهی میلاد. آسیب‌شناسیِ برگزاری دوره‌های آموزش الکترونیکی در شرکت ملی گاز ایران بر اساس مدل سه‌شاخگی. مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي. 1400; 12 (48) :267-285

URL: http://iieshrm.ir/article-1-1185-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
سال 12، شماره 48 - ( 3-1400 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي Strategic Studies in Petroleum and energy Industry
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4710