[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات آماده انتشار::
فرم ها و دستورالعمل ها::
لینک های مفید::
::
آمار نشریه
آمار نشریه
..
اصول اخلاقی نشریه
اصول اخلاقی نشریه
..
کمیته اخلاق نشر (COPE)
این نشریه از قوانین کمیته اخلاق نشر(COPE) پیروی می کند.
..
پیشگیری از تقلب در آثار علمی
نویسندگان این فصلنامه ملزم به استفاده از سامانه مشابه یاب سمیم نور  می باشند.
راهنمای سامانه سمیم نور
..
فهرست نمایه های نشریه
نمایه شده در  ISC
نمایه شده در magiran
نمایه شده در SID
Citation Indices from GS

AllSince 2019
Citations433372
h-index98
i10-index74
">نمایه شده در گوگل اسکولار

 
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: سال 12، شماره 48 - ( 3-1400 ) ::
جلد 12 شماره 48 صفحات 71-56 برگشت به فهرست نسخه ها
ارائه الگویی از استراتژی‌های رسانه‌ای در توسعه منابع انسانی سازمان‌های نفتی با استفاده از نظریه داده بنیاد
سید شهرام الدین توکلی 1، ابوالفضل دانایی2 ، محمودرضا نجف زاده شهری3
1- دانشجوی دکتری مدیریت رسانه، واحد سمنان، دانشگاه آزاد اسلامی، سمنان ، sh.tavakoli@stu.semnaniau.ac.ir
2- استادیار گروه مدیریت رسانه، واحد سمنان،دانشگاه آزاد اسلامی، سمنان
3- دانشجوی دکتری مدیریت رسانه، واحد سمنان، دانشگاه آزاد اسلامی، سمنان
چکیده:   (1172 مشاهده)
توسعه اقتصادی جوامع وابسته به سرمایه، دولت و منابع انسانی  می‌باشد، تحقیقات نشان داده است نقش منابع انسانی در توسعه انسانی بسیار اهمیت دارد اما عوامل متعددی مانند رسانه که رسالت آگاهی بخشی دارند می‌توانند بر آن مؤثر باشد، توسعه انسانی با استفاده از رسانه نیازمند به راهبرد است ولی در کشور ما خلاً تحقیقات در این زمینه مشاهده می‌شود، ازاین‌رو در این پژوهش، پژوهشگران اقدام به ارائه الگویی برای توسعه انسانی با استفاده از رسانه‌ها نمودند، در این راستا با استفاده از نظریه داده بنیاد و مصاحبه با مدیران فعال در این زمینه مدلی مبتنی بر رویکرد اشتراوس و کوربین ارائه شد. روش پژوهش حاضر داده بنیاد بوده است. نحوه گردآوری اطلاعات  مصاحبه با 12 نفر از خبرگان صنعت نفت و رسانه، بوده است. نتایج پژوهش بیانگر آن است که برای توسعه منابع انسانی سازمان‌های نفتی  باید راهبردهای منبع یابی، عاطفی و بهبود مستمر را ، استفاده نمود.
واژه‌های کلیدی: توسعه منابع انسانی، مدیریت رسانه، نظریه داده بنیاد، سازمان‌های نفتی، استراتژی
متن کامل [PDF 480 kb]   (1102 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مديريت
دریافت: 1399/11/11 | پذیرش: 1400/3/9 | انتشار: 1400/3/31
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Tavakoli S S, Danaei A, Najafzadeh Shahry M. Provide a model of media strategies in the human resource development of oil companies using data theory. Strategic studies in the oil and energy industry 2021; 12 (48) :56-71
URL: http://iieshrm.ir/article-1-1173-fa.html

توکلی سید شهرام الدین، دانایی ابوالفضل، نجف زاده شهری محمودرضا. ارائه الگویی از استراتژی‌های رسانه‌ای در توسعه منابع انسانی سازمان‌های نفتی با استفاده از نظریه داده بنیاد. مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي. 1400; 12 (48) :56-71

URL: http://iieshrm.ir/article-1-1173-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
سال 12، شماره 48 - ( 3-1400 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي Strategic Studies in Petroleum and energy Industry
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4645