Journal archive for Google Scholar Robot!
Strategic Studies in Petroleum and energy Industry
فصلنامه مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 14, Number 53 (2022-9)
Designing and validating a model of management empowerment
طراحی و اعتبارسنجی مدل توانمندسازی مدیران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Knowledge Worker Productivity Evaluation Model in Industry
مدل ارزیابی بهرهوری منابع انسانی دانشگر در صنعت
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A causal model of burnout based on health anxiety, family-work conflict, and tolerance of ambiguity in IOOC employees
مدل علّی فرسودگی شغلی بر اساس اضطراب سلامت، تعارض کار خانواده و تحمل ابهام در کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Presenting a Competency Model for Talent Identification and Succession Planning in National Gas Company
ارائه الگوی شایستگی برای استعدادیابی و جانشینپروری در شرکت ملی گاز
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Identification and validation of effective tactics and strategies in the maturity of green human resource management in the first class areas of the National Iranian Petroleum Products Distribution Company
شناسایی و اعتباریابی راهبردهای مؤثر در بلوغ مدیریت منابع انسانی سبز در شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Classification Of CSR Projects Of National Iranian Oil Company In Khuzestan Province Based On ISO26000 Standard And Shannon Entropy And Topsis Combined Method
طبقهبندی پروژههای CSR شرکت ملی نفت ایران در استان خوزستان بر اساس استاندارد ISO26000 و آنتروپی شانون و تاپسیس
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing a digital technology model on the environment and strategic marketing capabilities of Hamedan Petroleum Products Distribution Company
طراحی مدل تکنولوژی دیجیتال بر محیط و قابلیت های استراتژیک بازاریابی شرکت پخش فرآورده های نفتی همدان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Innovation Process Routine Management Model in Gas Turbine Companies (based on Neural Network approach)
مدل مدیریت روتینهای فرایند نوآوری در شرکتهای توربینهای گازی (مبتنی بر شبکۀ عصبی)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing a model of a professional organization in the National Oil Company of the Islamic Republic of Iran
طراحی مدل سازمان حرفهگرا در شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles