[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات آماده انتشار::
فرم ها و دستورالعمل ها::
لینک های مفید::
::
آمار نشریه
آمار نشریه
..
اصول اخلاقی نشریه
اصول اخلاقی نشریه
..
کمیته اخلاق نشر (COPE)
این نشریه از قوانین کمیته اخلاق نشر(COPE) پیروی می کند.
..
پیشگیری از تقلب در آثار علمی
نویسندگان این فصلنامه ملزم به استفاده از سامانه مشابه یاب سمیم نور  می باشند.
راهنمای سامانه سمیم نور
..
فهرست نمایه های نشریه
نمایه شده در  ISC
نمایه شده در magiran
نمایه شده در SID
Citation Indices from GS

AllSince 2019
Citations432371
h-index98
i10-index74
">نمایه شده در گوگل اسکولار

 
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: سال 12، شماره 48 - ( 3-1400 ) ::
جلد 12 شماره 48 صفحات 237-218 برگشت به فهرست نسخه ها
الگویی برای برند کارفرما بر اساس مسئولیت اجتماعی در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز
لیلا گریزان1 ، سید علی‌اکبر احمدی 2، وحید چناری3
1- دانشجوی دکترای مدیریت دولتی، گروه مدیریت دولتی، واحد شوشتر، دانشگاه آزاد اسلامی
2- استاد گروه مدیریت، دانشگاه پیام نور، تهران. ، ahmadi4867@gmail.com
3- استادیار گروه مدیریت دولتی، واحد شوشتر، دانشگاه آزاد اسلامی
چکیده:   (1295 مشاهده)
هدف مقاله حاضر طراحی مدل برند کارفرما بر اساس مسئولیت اجتماعی در شرکت ملی مناطق نفت­ خیز جنوب می­باشد. تحقیق حاضر از لحاظ هدف، کاربردی و از لحاظ نحوه گردآوری داده­ ها، توصیفی­-اکتشافی از نوع آمیخته است. در این پژوهش از 15 نفر از کارشناسان و خبرگان شرکت ملی مناطق نفت­ خیز جنوب مصاحبه عمیق به ­عمل آمد. سپس با استفاده از روش سلسله‌مراتبی و به روش ساختاری-تفسیری، ارتباط و توالی ابعاد، شاخص‌ها و مؤلفه‌های برند کارفرما تعیین گردید. نتایج نشان داد که در مدل ارائه شده، شاخصه‌های کیفی در چهار سطح  قرار گرفته­ اند؛ در بالاترین سطح مدل (سطح چهارم) عوامل ذی‌نفعان، مشتریان، کارکنان، دولت، محیط زیست و بشر دوستانه قرار گرفته‌اند. این عوامل همانند سنگ زیربنایی مدل عمل می­ کنند که بر عامل مسئولیت اجتماعی تأثیر می­ گذارند. مدل ارائه شده از اعتبار قابل‌قبولی برخوردار بوده و می‌توان از آن با دقت بالایی در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب استفاده کرد.
واژه‌های کلیدی: برند کارفرما، مسئولیت اجتماعی، مدل‌سازی ساختاری تفسیری، مناطق نفت‌خیز جنوب
متن کامل [PDF 715 kb]   (817 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مديريت
دریافت: 1399/8/11 | پذیرش: 1399/10/7 | انتشار: 1400/3/31
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Gorizan L, Ahmadi S A, Chenari V. Employer Brand Model based on Social Responsibility in National Iranian South Oil Company (NISOC). Strategic studies in the oil and energy industry 2021; 12 (48) :218-237
URL: http://iieshrm.ir/article-1-1182-fa.html

گریزان لیلا، احمدی سید علی‌اکبر، چناری وحید. الگویی برای برند کارفرما بر اساس مسئولیت اجتماعی در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز. مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي. 1400; 12 (48) :218-237

URL: http://iieshrm.ir/article-1-1182-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
سال 12، شماره 48 - ( 3-1400 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي Strategic Studies in Petroleum and energy Industry
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4645