1- دانشگاه آزاد اسلامی،، واحد اصفهان،خوراسگان 2- دانشگاه آزاد اسلامی، واحد اصفهان،خوراسگان ، omid726@yahoo.com.
چکیده: (2632 مشاهده)
هدفاین تحقیق تعیینتأثیرعواملسازمانیادراکشده(حمایتمدیریتیوحمایتسازمانی)، وابستگیوظیفهای و خودکارآمدیکامپیوتریبرقصدپذیرشآموزشالکترونیکیبانقشمیانجیهنجارفردیدرشرکتخطوطلولهومخابراتنفتاصفهان بود. این پژوهش، از نوع توصیفی-همبستگی بود.جامعهمطالعه کارمندان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت استان اصفهان را شامل میگردید که تعداد آنها 250 نفربود. تعداد 165 نفر بهعنوان نمونه و به روش نمونهگیری در دسترس تعیین شد و پرسشنامه بومیسازی شده توزیع شد. در نهایت، تعداد150 پرسشنامه جمعآوری گردید. پس از تأیید روایی و پایایی، ازنرمافزار SPSS وSmartPLS برای تحلیل آماری استفاده گردید.یافتهها نشان دادکهعوامل سازمانی ادراکشده و وابستگی وظیفهای بر قصد پذیرش آموزش الکترونیکی با نقش میانجی هنجار فردی در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت اصفهان تأثیر دارد ولی نقش واسطهایِ هنجار فردی در مورد رابطه دو متغیر خودکارآمدی کامپیوتری و قصد پذیرش آموزش الکترونیکی تأیید نشد.
Badakhnian M, Peikari H R. Factors influencing the Acceptance of E-learning among the Employees of Isfahan Oil Pipelines Company. Strategic studies in the oil and energy industry 2020; 11 (42) :289-314 URL: http://iieshrm.ir/article-1-849-fa.html
بداخانیان مریم، پیکری حمیدرضا. عوامل موثر بر پذیرش آموزش الکترونیکی در کارکنان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت اصفهان. مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي. 1398; 11 (42) :289-314