[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات آماده انتشار::
فرم ها و دستورالعمل ها::
لینک های مفید::
::
آمار نشریه
آمار نشریه
..
اصول اخلاقی نشریه
اصول اخلاقی نشریه
..
کمیته اخلاق نشر (COPE)
این نشریه از قوانین کمیته اخلاق نشر(COPE) پیروی می کند.
..
پیشگیری از تقلب در آثار علمی
نویسندگان این فصلنامه ملزم به استفاده از سامانه مشابه یاب سمیم نور  می باشند.
راهنمای سامانه سمیم نور
..
فهرست نمایه های نشریه
نمایه شده در  ISC
نمایه شده در magiran
نمایه شده در SID
Citation Indices from GS

AllSince 2019
Citations472411
h-index98
i10-index87
">نمایه شده در گوگل اسکولار

 
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: سال 9، شماره 33 - ( 9-1396 ) ::
جلد 9 شماره 33 صفحات 212-185 برگشت به فهرست نسخه ها
آموزش مجازی و رضایتمندی از یادگیری: تجربه‌ای از شرکت ملی نفت ایران
بهشته غلامی1 ، داریوش نوروزی 2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب ، drdnoroozi@gmail.com
چکیده:   (3956 مشاهده)
این پژوهش با هدف بررسی و مقایسه رضایتمندی کارکنان شرکت ملی نفت از دوره‌های آموزشی مجازی و حضوری، به روش توصیفی -  مقایسه‌ای با دو گروه مطالعه و مقایسه انجام شده است. نمونه تحقیق، 108 نفر از کارکنان شرکت نفت که در سال 94 در دوره‌های آموزش مجازی شرکت کرده بودند به عنوان گروه مطالعه و به همین تعداد نیز از بین شرکت کنندگان در دوره‌های آموزش حضوری به عنوان گروه مقایسه از 5 استان کشور انتخاب شدند. میزان رضایتمندی از دوره‌های آموزشی، طی پرسشنامه محقق ساخته مورد سنجش قرار گرفت. داده‌ها با استفاده از روش‌های آمار توصیفی (میانگین، انحراف معیار، نمودار) و آمار استنباطی (آزمون‌های کالموگورف اسمیرانف و یومانویتنی) مورد تحلیل قرار گرفتند. نتایج آزمون‌ها نشان داد که بین رضایتمندی از آموزش‌های مجازی و حضوری در سطح اطمینان 99/0 تفاوت معنی داری وجود دارد. بنابراین، می‌توان نتیجه گرفت که «رضایتمندی از دوره‌های آموزشی مجازی بیشتر از دوره‌های آموزش حضوری است». همچنین، بررسی ابعاد سه گانه رضایتمندی از آموزش (محتوا، شیوه ارائه و بازخورد) نشان داد که «رضایتمندی از محتوای دوره، شیوه ارائه و بازخورد دوره‌های آموزش مجازی بیشتر از دوره‌های آموزش حضوری است».
واژه‌های کلیدی: آموزش مجازی، رضایتمندی کارکنان، شرکت ملی نفت ایران
متن کامل [PDF 570 kb]   (3114 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مديريت
دریافت: 1396/5/16 | پذیرش: 1396/11/28 | انتشار: 1396/12/10
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Gholami B, Norouzi D. Virtual Training & Satisfaction of Learning: An Experience In National Iranian Oil Company. Strategic studies in the oil and energy industry 2017; 9 (33) :185-212
URL: http://iieshrm.ir/article-1-216-fa.html

غلامی بهشته، نوروزی داریوش. آموزش مجازی و رضایتمندی از یادگیری: تجربه‌ای از شرکت ملی نفت ایران. مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي. 1396; 9 (33) :185-212

URL: http://iieshrm.ir/article-1-216-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
سال 9، شماره 33 - ( 9-1396 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي Strategic Studies in Petroleum and energy Industry
Persian site map - English site map - Created in 0.11 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4660