[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات آماده انتشار::
فرم ها و دستورالعمل ها::
لینک های مفید::
::
آمار نشریه
آمار نشریه
..
اصول اخلاقی نشریه
اصول اخلاقی نشریه
..
کمیته اخلاق نشر (COPE)
این نشریه از قوانین کمیته اخلاق نشر(COPE) پیروی می کند.
..
پیشگیری از تقلب در آثار علمی
نویسندگان این فصلنامه ملزم به استفاده از سامانه مشابه یاب سمیم نور  می باشند.
راهنمای سامانه سمیم نور
..
فهرست نمایه های نشریه
نمایه شده در  ISC
نمایه شده در magiran
نمایه شده در SID
Citation Indices from GS

AllSince 2020
Citations525404
h-index98
i10-index87
">نمایه شده در گوگل اسکولار

 
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: سال 16، شماره 62 - ( 8-1403 ) ::
جلد 16 شماره 62 صفحات 126-109 برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی عوامل مؤثر بر بازاریابی تداوم کسب‌وکار در شرایط عدم‌قطعیت در صنعت گاز
مهدی یوسفی1 ، فرشته لطفی‌ زاده2 ، حمید سعیدی3 ، محمدحسن بهزادی4
1- دانشجوی دکتری تخصصی، گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد امارات، دبی، امارات متحده عربی
2- استادیار گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، زنجان، ایران ، Lotfizadeh1981@gmail.com
3- استادیار گروه مدیریت بازرگانی، واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
4- دانشیار گروه آمار، دانشکده علوم و فناوری‌های همگرا، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران.
چکیده:   (522 مشاهده)
در پژوهش حاضر با هدف بررسی عوامل مؤثر بر بازاریابی تداوم کسب‏وکار در شرایط عدم‏قطعیت در صنعت گاز از معیارهایی ازجمله ضرایب بارهای عاملی با استفاده از مقدار 4/0، آلفای کرونباخ و معیارهای R2 و Q2 استفاده شد. سپس، با استفاده از آماره‌های t و ضرایب مسیر، تأثیر متغیرهای مؤثر بر تداوم کسب‏وکار در شرایط عدم‏قطعیت مورد تحلیل قرار گرفتند. با توجه به نامشخص و نامحدود بودن تعداد اعضای جامعه آماری با استفاده از فرمول کوکران، 384 نفر تعیین شد. نتایج حاصل از این پژوهش نشان داد که توانایی تأمین مالی زیرساخت‏ها، پرسنل و نیروی انسانی متخصص و الزامات محیط کسب‏وکار بر تداوم کسب‏وکار در شرایط عدم‏قطعیت در صنعت گاز تأثیر مثبت و معناداری دارد. از بین متغیرهای موردمطالعه متغیر توانایی تأمین مالی زیرساخت­ها با ضریب مسیر 437/0 دارای بیشترین تأثیر بود.
 
واژه‌های کلیدی: توانایی تأمین مالی زیرساخت‌ها، پرسنل و نیروی انسانی متخصص، الزامات محیط کسب‌وکار، تداوم کسب‌وکار
متن کامل [PDF 505 kb]   (183 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مديريت
دریافت: 1402/9/17 | پذیرش: 1402/12/20 | انتشار: 1403/8/10
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Yousefi M, Lotfizadeh F, Saeedi H, Behzadi M H. Exploring Factors Influencing Business Continuity Marketing in the Gas Industry Under Uncertain Conditions. Strategic studies in the oil and energy industry 2024; 16 (62) :109-126
URL: http://iieshrm.ir/article-1-1702-fa.html

یوسفی مهدی، لطفی‌ زاده فرشته، سعیدی حمید، بهزادی محمدحسن. بررسی عوامل مؤثر بر بازاریابی تداوم کسب‌وکار در شرایط عدم‌قطعیت در صنعت گاز. مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي. 1403; 16 (62) :109-126

URL: http://iieshrm.ir/article-1-1702-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
سال 16، شماره 62 - ( 8-1403 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي Strategic Studies in Petroleum and energy Industry
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4710