[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات آماده انتشار::
فرم ها و دستورالعمل ها::
لینک های مفید::
::
آمار نشریه
آمار نشریه
..
اصول اخلاقی نشریه
اصول اخلاقی نشریه
..
کمیته اخلاق نشر (COPE)
این نشریه از قوانین کمیته اخلاق نشر(COPE) پیروی می کند.
..
پیشگیری از تقلب در آثار علمی
نویسندگان این فصلنامه ملزم به استفاده از سامانه مشابه یاب سمیم نور  می باشند.
راهنمای سامانه سمیم نور
..
فهرست نمایه های نشریه
نمایه شده در  ISC
نمایه شده در magiran
نمایه شده در SID
Citation Indices from GS

AllSince 2019
Citations437376
h-index98
i10-index74
">نمایه شده در گوگل اسکولار

 
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: سال 15، شماره 57 - ( 6-1402 ) ::
جلد 15 شماره 57 صفحات 134-117 برگشت به فهرست نسخه ها
عوامل مؤثر بر برندسازی خدمات پژوهشی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
محمد واشقانی فراهانی 1، منوچهر نیکنام2 ، نادر غریب نواز3 ، هرمز مهرانی4
1- دانشجوی دکتری گروه بازرگانی، دانشکدۀ مدیریت، واحد شهر قدس، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس، شهرقدس، ایران ، Farahanim59@gmail.com
2- استادیار گروه بازرگانی، دانشکدۀ مدیریت، موسسۀ آموزش عالی غزالی، شهر قزوین، ایران
3- استادیار گروه بازرگانی، دانشکدۀ مدیریت، واحدشهر قدس، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس، شهرقدس، ایران
4- استادیار گروه بازرگانی، دانشکدۀ مدیریت، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات، تهران، ایران
چکیده:   (412 مشاهده)
هدف این مقاله بررسی عوامل مؤثر بر برندسازی خدمات پژوهشی در صنایع نفت و گاز است. روش تحقیق این مقاله به‌صورت پیمایشی و جامعۀ آماری آن کلیۀ کارشناسان مراکز پژوهشی صنایع نفت و گاز که در سال 1400 در این مراکز مشغول به خدمت بوده­اند است. حجم نمونه توسط فرمول کوکران 181 نفر، روش نمونه‌گیری تصادفی ساده، ابزار جمع­آوری داده پرسشنامه و در قالب طیف پنج گزینه­ای لیکرت انجام و روایی محتوایی است، لذا تعداد مشخصی از گویه­ها در اختیار خبرگان قرار گرفت که پس از جمع‌آوری نظرات پرسشنامۀ نهایی تعیین و پایایی آن به‌وسیلۀ آلفای کرونباخ تعیین شد که برای ثبات سازمانی 0.772، نوآوری 0.753، بازارشناسی 0.715، پویایی بازار 0.764 و توسعه کارکنان و مدیران 0.794 به‌دست‌آمده است. تأثیر متغیرهای مستقل بر متغیر وابسته به‌وسیله Spss تجزیه‌وتحلیل شد و نتایج یافته­ها نشان می‌دهد بین برندسازی خدمات پژوهشی این حوزه با متغیرهای ثبات سازمانی، نوآوری، بازارشناسی، پویایی بازار و توسعۀ کارکنان و مدیران رابطۀ معناداری وجود دارد. از بین متغیرها متغیر ثبات سازمانی بیشترین تأثیر و توسعۀ کارکنان و مدیران دارای تأثیر زیاد و متغیر بازارشناسی کمترین اثر را دارد.
 
واژه‌های کلیدی: برند، برندسازی، ثبات سازمانی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
متن کامل [PDF 573 kb]   (267 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مديريت
دریافت: 1401/3/16 | پذیرش: 1401/6/7 | انتشار: 1402/6/10
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Vasheghani Farahani M, Niknam M, Gharib Nawaz N, Mehrani H. Factors affecting the branding of research services in the oil, gas and petrochemical industries. Strategic studies in the oil and energy industry 2023; 15 (57) :117-134
URL: http://iieshrm.ir/article-1-1530-fa.html

واشقانی فراهانی محمد، نیکنام منوچهر، غریب نواز نادر، مهرانی هرمز. عوامل مؤثر بر برندسازی خدمات پژوهشی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی. مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي. 1402; 15 (57) :117-134

URL: http://iieshrm.ir/article-1-1530-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
سال 15، شماره 57 - ( 6-1402 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي Strategic Studies in Petroleum and energy Industry
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4645