[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات آماده انتشار::
فرم ها و دستورالعمل ها::
لینک های مفید::
::
آمار نشریه
آمار نشریه
..
اصول اخلاقی نشریه
اصول اخلاقی نشریه
..
کمیته اخلاق نشر (COPE)
این نشریه از قوانین کمیته اخلاق نشر(COPE) پیروی می کند.
..
پیشگیری از تقلب در آثار علمی
نویسندگان این فصلنامه ملزم به استفاده از سامانه مشابه یاب سمیم نور  می باشند.
راهنمای سامانه سمیم نور
..
فهرست نمایه های نشریه
نمایه شده در  ISC
نمایه شده در magiran
نمایه شده در SID
Citation Indices from GS

AllSince 2019
Citations435374
h-index98
i10-index74
">نمایه شده در گوگل اسکولار

 
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: سال 15، شماره 58 - ( 9-1402 ) ::
جلد 15 شماره 58 صفحات 256-233 برگشت به فهرست نسخه ها
طراحی مدل مطلوب مدیریت روابط عمومی وزارت نفت برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی
حسین فهیمی تبار1 ، سید رضا نقیب ‌السادات2، بی‌ بی‌ سادات میراسماعیلی3 ، حمیدرضا حسینی دانا3 ، افشین محمدی4
1- دانشجوی دکترای مدیریت رسانه، گروه مدیریت رسانه، دانشکده علوم انسانی و هنر، واحد دماوند، دانشگاه آزاد اسلامی، دماوند، ایران
2- استاد گروه علوم ارتباطات، دانشکده علوم ارتباطات، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران ، naghibulsadat@yahoo.com
3- استادیار گروه مدیریت رسانه، دانشکده علوم انسانی و هنر، واحد دماوند، دانشگاه آزاد اسلامی، دماوند، ایران.
4- استادیار گروه مدیریت رسانه، دانشکده علوم انسانی و هنر، واحد دماوند، دانشگاه آزاد اسلامی، دماوند، ایران
چکیده:   (489 مشاهده)
پژوهش حاضر با هدف طراحی مدل مطلوب مدیریت روابط عمومی در وزارت نفت برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی انجام شد روش پژوهش از نوع آمیخته شامل دو مرحله کیفی و کمی است. در بخش کمی پژوهش 40  نفر از مدیران و متخصصان و کارشناسان حوزه روابط عمومی و اقتصاد وزارت نفت که دارای سوابق علمی و تخصصی مرتبط با موضوع پژوهش بوده‌اند، و به‌صورت هدفمند و غیر احتمالی انتخاب گردیده‌اند، داده‌های پژوهش با استفاده از پرسشنامه ساختارمند و با الگوی قیاسی و دربرداشتن 108 پرسش(گویه) در پیوستار 7 گزینه‌ای استفنسون گردآوری و برای تحلیل داده‌ها از روش تحلیل عاملی کیو و نمره استاندارد Z با استفاده از نرم افزار کوانل انجام گردید. یافته‌های پژوهش نشان داده سه گونه (تیپ) فکری تشکیل‌شده مشتمل بر گونه اول(مدیران) شامل 19 نفر، گونه دوم (کارشناسان گروه اول) شامل 11 نفر و گونه سوم (کارشناسان گروه دوم) شامل 10 نفر، بر روی 85 گویه از مجموع 108 گویه اجماع داشته‌اند، که از این میان در 57 مورد در موافقت با گویه‌ها و در 28 مورد در مخالفت با آن‌ها اجماع داشته‌اند، به‌طوری‌که درنهایت مدل مطلوب مدیریت روابط عمومی در وزارت نفت برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارای 4 عنصر(مقوله) اقتصادی، مدیریتی، ساختاری و قانونی می‌باشد. بدین معنا که تفکر حاکم بر دیدگاه پاسخگویان، تفکری مدیریتی و اقتصادی با چارچوبی ساختاری و قانونی است
واژه‌های کلیدی: مدیریت، روابط عمومی، اقتصاد مقاومتی
متن کامل [PDF 795 kb]   (243 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مديريت
دریافت: 1402/5/3 | پذیرش: 1402/7/4 | انتشار: 1402/9/30
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Fahimi H, Mirismaili B S, Hoseini Dana H, Mohammadi A. Designing the optimal model of public relations management of the Ministry of Oil for the implementation of resistance economy policies. Strategic studies in the oil and energy industry 2023; 15 (58) :233-256
URL: http://iieshrm.ir/article-1-1580-fa.html

فهیمی تبار حسین، نقیب ‌السادات سید رضا، میراسماعیلی بی‌ بی‌ سادات، حسینی دانا حمیدرضا، محمدی افشین. طراحی مدل مطلوب مدیریت روابط عمومی وزارت نفت برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی. مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي. 1402; 15 (58) :233-256

URL: http://iieshrm.ir/article-1-1580-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
سال 15، شماره 58 - ( 9-1402 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي Strategic Studies in Petroleum and energy Industry
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 41 queries by YEKTAWEB 4645