:: سال 3، شماره 12 - ( 6-1391 ) ::
جلد 3 شماره 12 صفحات 24-9 برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی رابطه بین دارایی های مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد سازمان در صنعت پتروشیمی ایران
محمد رضا حمیدی زاده1 ، محمد رضا خیر خواه عسکر آباد 2، سجاد نصر دهزیری3
1- دانشگاه شهید بهشتی
2- شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ، m.kheyrkhah@gmail.com
3- وزارت نفت
چکیده:   (2505 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مديريت
دریافت: 1397/9/18 | پذیرش: 1397/9/18 | انتشار: 1397/9/18


XML     Print



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
سال 3، شماره 12 - ( 6-1391 ) برگشت به فهرست نسخه ها