[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات آماده انتشار::
فرم ها و دستورالعمل ها::
لینک های مفید::
::
آمار نشریه
آمار نشریه
..
اصول اخلاقی نشریه
اصول اخلاقی نشریه
..
کمیته اخلاق نشر (COPE)
این نشریه از قوانین کمیته اخلاق نشر(COPE) پیروی می کند.
..
پیشگیری از تقلب در آثار علمی
نویسندگان این فصلنامه ملزم به استفاده از سامانه مشابه یاب سمیم نور  می باشند.
راهنمای سامانه سمیم نور
..
فهرست نمایه های نشریه
نمایه شده در  ISC
نمایه شده در magiran
نمایه شده در SID
Citation Indices from GS

AllSince 2019
Citations432371
h-index98
i10-index74
">نمایه شده در گوگل اسکولار

 
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: سال 11، شماره 42 - ( 12-1398 ) ::
جلد 11 شماره 42 صفحات 314-289 برگشت به فهرست نسخه ها
عوامل موثر بر پذیرش آموزش الکترونیکی در کارکنان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت اصفهان
مریم بداخانیان1 ، حمیدرضا پیکری 2
1- دانشگاه آزاد اسلامی،، واحد اصفهان،خوراسگان
2- دانشگاه آزاد اسلامی، واحد اصفهان،خوراسگان ، omid726@yahoo.com.
چکیده:   (2129 مشاهده)
هدف این تحقیق تعیین تأثیر عوامل سازمانی ادراک شده(حمایت مدیریتی و حمایت سازمانی)، وابستگی وظیفه‌ای و خودکارآمدی کامپیوتری بر قصد پذیرش آموزش الکترونیکی با نقش میانجی هنجار فردی در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت اصفهان بود. این پژوهش، از نوع توصیفی-همبستگی بود. جامعه مطالعه کارمندان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت استان اصفهان را شامل می‌گردید که تعداد آنها 250 نفر بود. تعداد 165 نفر به‌عنوان نمونه و به روش نمونه‌گیری در دسترس تعیین شد و پرسش‌نامه بومی‌سازی شده توزیع شد. در نهایت،  تعداد150 پرسش‌نامه جمع‌آوری گردید. پس از تأیید روایی و پایایی، از نرم‌افزار SPSS  وSmartPLS  برای تحلیل آماری استفاده گردید. یافته‌ها نشان داد که عوامل سازمانی ادراک‌شده و وابستگی وظیفه­ای بر قصد پذیرش آموزش الکترونیکی با نقش میانجی هنجار فردی در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت اصفهان تأثیر دارد ولی نقش واسطه‌ایِ هنجار فردی در مورد رابطه دو متغیر خودکارآمدی کامپیوتری و قصد پذیرش آموزش الکترونیکی تأیید نشد.
 
واژه‌های کلیدی: آموزش الکترونیک، وابستگی وظیفه‌ای، حمایت سازمانی، خودکارآمدی، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت اصفهان
متن کامل [PDF 461 kb]   (656 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي |
دریافت: 1397/1/3 | پذیرش: 1398/5/12 | انتشار: 1398/10/24
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Badakhnian M, Peikari H R. Factors influencing the Acceptance of E-learning among the Employees of Isfahan Oil Pipelines Company. Strategic studies in the oil and energy industry 2020; 11 (42) :289-314
URL: http://iieshrm.ir/article-1-849-fa.html

بداخانیان مریم، پیکری حمیدرضا. عوامل موثر بر پذیرش آموزش الکترونیکی در کارکنان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت اصفهان. مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي. 1398; 11 (42) :289-314

URL: http://iieshrm.ir/article-1-849-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
سال 11، شماره 42 - ( 12-1398 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي Strategic Studies in Petroleum and energy Industry
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 41 queries by YEKTAWEB 4645