[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات آماده انتشار::
فرم ها و دستورالعمل ها::
لینک های مفید::
::
آمار نشریه
آمار نشریه
..
اصول اخلاقی نشریه
اصول اخلاقی نشریه
..
کمیته اخلاق نشر (COPE)
این نشریه از قوانین کمیته اخلاق نشر(COPE) پیروی می کند.
..
پیشگیری از تقلب در آثار علمی
نویسندگان این فصلنامه ملزم به استفاده از سامانه مشابه یاب سمیم نور  می باشند.
راهنمای سامانه سمیم نور
..
فهرست نمایه های نشریه
نمایه شده در  ISC
نمایه شده در magiran
نمایه شده در SID
Citation Indices from GS

AllSince 2019
Citations432371
h-index98
i10-index74
">نمایه شده در گوگل اسکولار

 
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: سال 14، شماره 53 - ( 6-1401 ) ::
جلد 14 شماره 53 صفحات 54-39 برگشت به فهرست نسخه ها
طراحی مدل تکنولوژی دیجیتال بر محیط و قابلیت‌ های استراتژیک بازاریابی شرکت پخش فرآورده های نفتی همدان
موسی کریمی1 ، رسول ثانوی فرد 2، علی حمیدی‌ زاده3
1- دانشجوی دکتری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، گروه مدیریت بازرگانی، قم، ایران
2- استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، گروه مدیریت بازرگانی، قم، ایران ، dr.sanavifard@gmail.com
3- استادیار، دانشکده مدیریت و حسابداری، پردیس فارابی دانشگاه تهران، تهران، ایران
چکیده:   (933 مشاهده)
هدف اصلی پژوهش، طراحی مدل تکنولوژی دیجیتال بر محیط و قابلیت های استراتژیک بازاریابی شرکت پخش فرآوردههای نفتی همدان است. از روش پژوهش کیفی داده‌بنیاد و مدل پارادایمی برای توسعه مدل تحقیق مذکور بهره گرفته ‌شد. جامعۀ آماری این پژوهش چهارده نفر از خبرگان در شرکت­ پخش فرآورده­ های نفتی همدان بودهاند. روش نمونه ‏گیری هدفمند و روش جمع­ آوری اطلاعات مصاحبه­ های نیمهساختاریافته است. پژوهشگر در گام اول (کدگذاری باز)، مؤلفهها بر پایۀ داده‌های به‌دست‌آمده را از مصاحبه ­های عمیق و پردازش و مقولهبندی آنها به دست آورده است. این مقولات شامل محیط استراتژیک بازاریابی دیجیتال، قابلیت استراتژیک بازاریابی و رشد شرکت و در گام دوم (کدگذاری محوری) برای طراحی و نهادینهسازی مدل تکنولوژی دیجیتال، کدگذاری محوری بر اساس مدل پارادایم انجام گرفته است. عوامل مؤثر و مهم در مدل شناسایی شدند و در نهایت، برای بسط و گسترش نظریۀ تکنولوژی دیجیتال مدل کلی ارائه شد که نوآوری این پژوهش است.
 
واژه‌های کلیدی: تکنولوژی دیجیتال، قابلیت استراتژیک بازاریابی، محیط استراتژیک بازاریابی.
متن کامل [PDF 630 kb]   (1270 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مديريت
دریافت: 1400/8/28 | پذیرش: 1401/1/29 | انتشار: 1401/6/31
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Karimi M, Sanavifard R, Hamidizadeh A. Designing a digital technology model on the environment and strategic marketing capabilities of Hamedan Petroleum Products Distribution Company. Strategic studies in the oil and energy industry 2022; 14 (53) :39-54
URL: http://iieshrm.ir/article-1-1391-fa.html

کریمی موسی، ثانوی فرد رسول، حمیدی‌ زاده علی. طراحی مدل تکنولوژی دیجیتال بر محیط و قابلیت‌ های استراتژیک بازاریابی شرکت پخش فرآورده های نفتی همدان. مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي. 1401; 14 (53) :39-54

URL: http://iieshrm.ir/article-1-1391-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
سال 14، شماره 53 - ( 6-1401 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه مطالعات راهبردي در صنعت نفت و انرژي Strategic Studies in Petroleum and energy Industry
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4645